InPlanEd - Integrated Planning Approaches in higher Education:
Collaborative Educational Prototype towards Integrated Approaches
in the Planning of Inclusive, People-centric and Climate-resilient Cities
Το InPlanEd είναι ένα έργο συνεργατικό έργο Erasmus+ στον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, με επικεφαλής το ΕΜΠ και τη συμμετοχή ως εταίρων εκτός της commonspace των UCY, noumena και AESOP.
Κύριος στόχος του είναι η ανάπτυξη, η πιλοτική εφαρμογή και η αξιολόγηση καινοτόμων εκπαιδευτικών μεθόδων, εργαλείων και υλικού προς μια ολοκληρωμένη προσέγγιση σχεδιασμού που λαμβάνει -ολιστικά- υπόψη τον αστικό σχεδιασμό, την αστική κινητικότητα, τον συμμετοχικό σχεδιασμό και τον σχεδιασμό βάσει στοιχείων.
Η ολοκληρωμένη και ολιστική προσέγγιση σχεδιασμού είναι απαραίτητη για τον σχεδιασμό μιας ανθρωποκεντρικής, χωρίς αποκλεισμούς και ανθεκτικής στην κλιματική αλλαγή πόλης. Η προσέγγιση βασίζεται στο σκεπτικό ότι οι δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης στον τομέα των πόλεων και των μεταφορών πρέπει να εξετάζονται παράλληλα και σε συνδυασμό. Επιπλέον οφείλουν να εξελίσσονται και να αναβαθμίζονται με βάση τα πλέον σύγχρονα επιστημονικά πορίσματα και να προσαρμόζονται στις κοινότητες μέσω του συμμετοχικού σχεδιασμού, ώστε να διασφαλίζεται η οικειοποίηση των μέτρων από όλους τους ενδιαφερόμενους και, τελικά, η βιώσιμότητα και η μακροπρόθεσμη προοπτική τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η ολοκληρωμένη προσέγγιση φαίνεται στην παρούσα φάση ως απούσα στο χαρτοφυλάκιο γνώσεων των σπουδαστών, των επαγγελματιών και των τεχνικών υπαλλήλων της δημόσιας διοίκησης και των αρχών των πόλεων που ασχολούνται με τον προγραμματισμό και, συνεπώς, το προτεινόμενο πλαίσιο συνεργατικής μάθησης θα τους παράσχει τις αναγκαίες δεξιότητες και ικανότητες.
Δείτε περισσότερα εδώ
Περιοχή
Ελλάδα, Κύπρος, Ισπανία, Βέλγιο
Έτος
2023-2025 (28 μήνες)
Χρηματοδότηση
Εταίροι του έργου
UCY, Κύπρος
noumena, Ισπανία
AESOP, Βέλγιο
Ομάδα έργου
Σοφία Τσάδαρη (υπεύθυνη έργου)
Δημήτρης Πούλιος
Ελένη Μουγιάκου
Διονυσία Κούτση
Μελίνα Βλάχου